Pozycjonowanie na frazy lokalne - zyskaj przewagę nad konkurencją!

Pozycjonowanie na frazy lokalne – zyskaj przewagę nad konkurencją!

Pozycjonowanie na frazy lokalne - zyskaj przewagę nad konkurencją!Czy w ogóle zdajesz sobie sprawę z tego, z jakiego powodu jedne strony pojawiają się wysoko w wynikach wyszukiwarki Google, inne zaś zajmują naprawdę odległe lokaty? Jak myślisz, od czego taki stan rzeczy może zależeć?

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach – innowacyjny rynek reklamy

Miejsce na liście wyników wyszukiwania nie jest wcale niczym przypadkowym. Im wyżej pojawia się dana strona, tym lepiej jest ona wypozycjonowana. Istnieje nawet odrębna branża reklamowa poświęcona temu segmentowi promocji w Internecie. Termin „SEO”, który określa tę dziedzinę, odnosi się do pozycjonowania oraz optymalizacji stron internetowych pod kątem wyników wyszukiwania. Innymi więc słowy: nad tym, żeby dana strona pojawiła się odpowiednio wysoko na liście, czuwa cały sztab ludzi. Każda z tych osób – zespołu profesjonalnej agencji SEO – wykonuje wycinek kompleksowej, wytężonej pracy, która jest potrzebna do osiągnięcia tak wysokiej pozycji.

Czym jest pozycjonowanie lokalne?

Jeśli chodzi o pozycjonowanie stron, na początku należy ustalić frazy kluczowe, jakie wpisuje użytkownik Google, by znaleźć daną witrynę. Wiele wersji danej frazy kluczowej pojawia się później zarówno na samej witrynie – w treści, w jej meta-danych w kodzie źródłowym, w rozmaitych kampaniach search marketingu, czy też podczas działań mających na celu ręczne, naturalne linkowanie z forów i profili. każda z fraz może być ogólna bądź lokalna. Jeżeli chodzi o przykład takiego ogólnego wyrażenia kluczowego (keyword), możemy przytoczyć np. słowa „komis samochodowy”. Fraza jest ogólna pod tym względem, że nie interesuje nas żaden punkt sprzedaży z jakiejś konkretnej lokalizacji. W przypadku pozycjonowania lokalnego, dodalibyśmy jeszcze nazwę miasta, miejscowości, czy ewentualnie województwa. Zapytanie takie jak „komis samochodowy wrocław” zawęziłoby otrzymane przez nas wyniki tylko do stron sklepów z używanymi autami, które mają swoją siedzibę we Wrocławiu lub w najbliższej okolicy. Jak widać, na usługę pozycjonowania lokalnego decydują się firmy, którym zależy na zdobyciu rozpoznawalności w miejscu, w którym znajduje się ich siedziba.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>